راهنمای دریافت خسارت بیمه های مهندسی
مدارک لازم جهت پرداخت خسارت بیمه های مهندسی :
- اعلام خسارت توسـط بیمه گذار بهمراه شماره تماس به منظور هماهنگی جهت بازدید کارشنـاس (در صورت لزوم).
- بازدید کارشناس و برآورد خسارت .
- تحویل مدارک مورد نیاز (جواز ساختمانی ، قرارداد انجام پروژه ، نقشه های اجرائی و غیره) .
- بررسی پرونده توسط کارشناس و تطبیق با شرایط و مقررات بیمه نامه.
- ارسال پرونده به حسابداری جهت صدور چک و حواله .
- تحویل چک به زیاندیده در قبال امضاء مفاصا حساب .